من میخوام زندگی کنم.

نشستم کنار بخاری گرم و نرم کانون، روی صندلی نارنجی های مهربون، روبه روی یه عالمه کتاب و کلمه جادویی. پس از دو سال اینجا نشستم. کیک دوقلوم رو میخورم و به باریکه های نور روی میز خیره شدم. ذوق کتاب هایی که امانت گرفتم رو دارم و قراره اینجا آنی شرلی بخونم. صدای پچ پچ مربی های کانون میاد و پرنده های کاغذی روبه روم توی هوا پرواز میکنن. دیروز خیابون های شهر رو توی هوا بارونی زیر پا گذاشتم. ماگ خریدم و کلی عکس از شهر و گلیم فروشی ها و مرد های خسته گلیم فروش گرفتم.

من کلمه هامو گم کردم. دیگه بلد نیستم بنویسم. کلمه ها مثل پرنده های کاغذی توی مغز و قلبم میچرخن و روی کاغذم فرود نمیان. این روزها آنی شرلی میخونم. برای بقا آنی میخونم. وقتی میخونمش بهم حس زندگی و شکوفه زدن میده. برای ادامه دادن بهش نیاز داشتم. نیاز داشتم آنی دستمو بگیره و ببره گرین گیبلز و برام قصه هاشو بگه. کنارش چای آلبالویی بنوشم و باهاش خیال بافی کنم.من شبیه آنی ام. قبلا یه نفر بهم گفته بود. ولی آنی بلده احساساتشو بیان کنه و بی وقفه حرف بزنه من نمیتونم. من کلی ذوق کوچولو دارم ولی نمیتونم بیانشون کنم و یا نگه شون دارم. آنی یه جای شگفت انگیز و جادویی زندگی میکنه یه جایی شبیه به خیال هاش اما من فقط خیال پردازی میکنم و جای دوست نداشتنی زندگی میکنم.

کانون برام خیلی امن و مهربونه درست مثل یه پناهگاه بهم حس آرامش میده. بیشترین قصه های عمرم رو اینجا خوندم و یاد گرفتم چطور برای بچه ها قصه بخونم. توی کلاس نجومش به کهکشان ها سفر کردم و کاردستی های رنگی ساختم. دوستش دارم. خیلی زیاد. ناراحتم که یک سال دیگه نمیتونم بیام و کتاب امانت بگیرم. ولی رهاش نمیکنم. با مربی های مهربونش دوست میمونم. شاید یه روزی اینجا برای بچه ها قصه بگم و دستشونو بگیرم و به دنیای خیال ها سفر کنیم. 

همین حالا که نشستم اینجا و کلمه های گم شده و رو مینویسم و توی آغوش کانون آروم گرفتم. خسته م ولی کلی کتاب و نمایشنامه نو برای خوندن دارم. همین حالا که آنی شرلی و ماگ انیمه ای دارم و فروغ میخونم و می‌شنوم. حالا که باریکه های نور روی دستم نشستن و سرم پر از خیاله حتی با وجود اینکه قلبم درد میکنه مینویسم :

 « میخوام زندگی کنم؛ چون خیال، نور، کلمه، احساس و موسیقی دارم» 

۸ نظر
چوی زینب دمدمی
۰۹ دی ۱۰:۴۶

آنی شرلی*__*

منم همینطورم.منم نمیتونم مثل آنی شرلی بیان کنم احساسات وافکارمو.ولی همچنان سر حرفم هستم که تو شبیه آنی شرلی ای =))

خدایا..چطور یه وب میتونه انقدر خوردنی وشیرین باشه؟؟

من با خوندن این پست کلا فرو رفتم تو حس خوب^^ امیدوارم از این حسای خوب همیشه وهمیشه تو زندگیت وجود داشته باشن.

برای خودمم آرزو میکنمT_Tکه بتونم یه روزی مثل یکی از شما ها بنویسم..

پاسخ :

آه بله *-*

ارههه تو بهم گفته بودی شبیه آنی ام :") ذووق.

من انقد ذوق میکنم از کامنتات! خیلییی! 
ممنوونم. منم برای تو آرزو میکنم دختر مهربون:) 💙

M
۰۹ دی ۲۱:۲۲

تویی که الان داری اینو می خونی، می خوام بدونی که تو یه ادم قوی هستی، تو می تونی و از پس این بحران زندگیت بر میای، اره، بیا زندگی کنیم:(

پاسخ :

آره، زندگی می‌کنیم :) 
Nobody -
۰۹ دی ۲۲:۲۳

حس خوب این پست. >>>>>

پ.ن: بوک‌مارکش کردم. :_)

پاسخ :

مرسییی:)  

ذوققنقمفکفکفمفمف:") 
چوی زینب دمدمی
۱۰ دی ۱۴:۲۶

ذوق کردن از اینکه از کامنتای من ذوق میکنی*___*

پاسخ :

:) 3>
یاس گل
۱۰ دی ۱۸:۲۴

آخ آخ

توی وبلاگ هامون چقدر به این اشتراک گذاری عکس نیاز داریم.اصلا یه ح و حال عجیبی به مخاطب میده.

پاسخ :

ولی من خجالت میکشم. عکس هایی که خودم میگیرم زیاد خوب نیست. 
یاس ارغوانی🌱
۱۰ دی ۲۱:۳۷

روناهی باید یه آیکون لایک قشنگ برای پست هات بزاری چون دلم میخواد هزاران قلب روانه کنم سمت پست هات💖💖💖

پاسخ :

لطف داری تو نرگس:))) 
یاس ارغوانی🌱
۱۱ دی ۲۳:۱۲

@یاس گل

اتفاقا اگر عکسای قشنگی که توی کانالش میذاره رو ببینی بیشتر مشتاق دیدن پست های عکسدارش میشی :)))

پاسخ :

:)))) 
یاس گل
۱۲ دی ۰۹:۲۷

@یاس ارغوانی

من اصلا نمی دونستم کانال داره.یعنی خیلی وقته زیاد باهام حرف نمی زنه 😒😑

باشه،عیب نداره

پاسخ :

یاسمن من انقد باهات حرف نزدم ازت خجالت میکشم حس غربت دارم بیا حرف بزنیم تک یاسمن قلبم💘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان