انگار که نیستی، چو هستی خوش باش.

زندگی هنوز قشنگیاشو داره! مگه نه؟
- اشک های صبح و شبش قشنگه؟!
بذار برات بشمارم:
گربه چشم ابی که صبح توی مدرسه پیدا کردیم و از ذوق نمیدونستیم چیکار کنیم قشنگه.
هیجان کشف اپیزود جدید و البوم جدید قشنگه.
هودی صورتی با دختر مو طلایی روش توی پاییز قشنگه.
شعر های کتاب تست قرابت قشنگه.
قهقه های قایمکیِ نصف شب توی گروه از هیجان کشف و ادا بازی هاش قشنگه.
ثانیه های ژست گرفتن برای انداختن عکس هنری توی کتابخونه قشنگه.
اهنگ های غزل شاکری و رویای خوانندگی توی شب های پاییز قشنگه.
شعر های مولانا و خوندنش با نون و میم، زار زدن و ارزوی بغل کردن مولانا و شمس قشنگه.
ذوق کردن برای داشتن رمز وای فای مدرسه علی رغم استفاده نکردن ازش قشنگه.
یه فلش پر از انیمه که تو راهه قشنگه.
داشتن میم و نون و کتابخونه و انیمه هاشون قشنگه.
عکس یهویی بعد از امتحان ریاضی قشنگه.
نگاه کردن به ستاره ها وقتی چشمک میزنن و ماه وقتی تابانه قشنگه.
شعر کودک خوندن براش و هم سنش شدن قشنگه.
پیتزای یهویی بعد از لذت امتحان ادبیات قشنگه.
زیرزیرکی عکس انداختن از دبیر فلسفه که دلش میخواد نادیده باقی بمونه قشنگه.
بوی قورمه سبزی مامان قشنگه.
داشتن دوستایی که مثل خودتن قشنگه.
کتاب های نو توی نمایشگاه کتاب که منتظرمن قشنگه.
رویای دریا و تیاتر قشنگه.
اجرای کنسرت باب اسفنجی تو زنگ تفریح قشنگه.
زبان خوندن قشنگه.

هدر وبلاگم و همین طرح رو جلد دفتر ادبیات و دفترچه یادداشتم قشنگه.

بادبادک و درنا و دخترک بادبادکی پایین وبلاگم قشنگه. 

نور کم جون پاییز صبح ها که سرک میکشه روی گلدون و قالی قشنگه. 
وقتی داریم از بدبختی اه می کشیم و میم میگه ما هنوز همو داریم قشنگه.
شونزده سالگی قشنگه.
لحظه رسیدن به قبری که خیلی دلت براش تنگه و فاتحه خوندن براش قشنگه.
و همچنان قهقه زدن برای ویدیویی که نون با عکس های امروزمون با بچه گربه چشم ابی ساخته قشنگه.
ستاره های خاموش نشده وبلاگ و پلی لیست های در انتظار دانلود قشنگه.
موهای چتری و گل سر جدید قشنگه.
موهامو وقتی مامان میبافه قشنگه.
هدفون صورتی قشنگه.
خیس شدن زیر بارون پاییزی تو خیابون بدون چتر قشنگه.
شوق رسیدن نامه قشنگه.

عشق به فروغ و سهراب و امیلی دیکینسون و با شعراشون زندگی رو حس کردن  قشنگه. 

گل فروشی خوش بو و جادویی اون خیابون قشنگه. 

تنها کتاب فروشی درست حسابی شهر بغل سینما قدس قشنگه. 

اون دونات فروشی که عینهو خارجیا میمونه قشنگه. 
روناهی قشنگم قشنگه.
خبر های خوش از دوست های دور قشنگه.
ارزوی زندگی کردن با میم و نون، غارت کردن کتاب های همدیگه، شب تا صبح انیمه دیدن و نودل خوردن قشنگه.
رویای سفر به دور دنیا قشنگه.
برنامه ریزی برای گذروندن پسا بازنشستگی تو شیراز و دوچرخه سواری قشنگه.
میدونی؟ زندگی هنوز قشنگیاشو داره حتی اگه یه غمی توی دلت، سرت، مغزت رسوب کرده باشه و صبح ها که بیدار میشی صورتت خیس و گرم باشه.
پس زندگی هنوز قشنگیاشو داره روناهی! اره زندگی کن.

 

+ خیام، اگر ز باده مستی، خوش باش؛

با لاله‌رخی اگر نشستی، خوش باش؛

چون عاقبتِ کار جهان نیستی است،

انگار که نیستی، چو هستی خوش باش. 

خیام؛

۹ نظر
Nobody -
۰۱ آبان ۲۳:۰۶

واقعا و واقعا نیاز بود خوندن همچین متنی.

و چه قشنگی‌های قشنگی داشتی دختر. :))))

پیوند شد.

پاسخ :

قشنگی کامنت های قشنگ شما که منو ذوق زده میکنه هم قشنگه :)))

ممنونم*-*

وای خدا ذوووق*
ناشناس
۰۲ آبان ۰۰:۴۰

کاش برای همه این زیبایی ها وجود داشته باشه!

پاسخ :

امیدوارم :) 
آفتابگردان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۲ آبان ۰۸:۰۵

نون منممممممم

منمممممم

مسنیمسنسمسسنم

چقدر زیبا بود دختررر ^^

پاسخ :

نووونهههه
بچه ها نوووونههه
تو نونی آبی همه چیی=))

ماچ ماچ‌:**
یاس گل
۰۲ آبان ۱۹:۱۱

نون و میم کیه؟

پاسخ :

دو عدد دوست دیوونه شبیه خودم :‌‌|:)))  
هومن ...
۰۳ آبان ۰۰:۱۲

شونزده سالگی خیلی قشنگه ...

پاسخ :

و کاش قشنگ بمونه و قشنگ تموم شه :) 
M
۰۳ آبان ۰۹:۲۰

میم منم هق...میم منم:))))

این خیلی قشنگ بود...گریم گرفت🥲🤌

پاسخ :

میمهه میمهه:))

بیا بغلم:((
یاس ارغوانی🌱
۰۳ آبان ۱۶:۲۷

همین الان که پست رو شروع کردم به خوندن قبلش یه آهنگ بیکلامی که تازه دانلود کردم و خیلی به دلم نشسته بود رو هم پلی کردم بعد چشمم به ستاره روشن وبلاگت افتاد.

فقط بگم چه همزمانی آهنگ بی کلام با پست قشنگ تو به دلم نشست.

چنین خوب چرایی روناهی؟! کیف میکنم با خوندن پستات دختر🥰💜

پاسخ :

نرگس کلمه کلمه کامنت هات اینقدر حالمو خوب میکنه که نگو ممنونم ازت :))

من باید بگم نرگس تو چنین خوب چرایی ؟
مرسیی، ذووق:*
یاسمن گلی:)
۰۴ آبان ۱۰:۲۸

راست میگی! تاحالا بهش توجه نکرده بودم. چه چیزهای قشنگی اطرافمون هست و ما بهش بی توجهیم

مرسی روناهی عزیز بابت یادآوری این چیزای کوچیک و قشنگ :) ❤️

پاسخ :

خواهش میکنم:))💗
خوشحالم که باعث یادآوری شدم:) 
سما نویس
۰۴ آبان ۱۳:۴۶

باید بگم خود تست قرابت زدن هم قشنگه.قشنگ نه محشره.

من بعد از کنکورم هم همین کار رو انجام می‌دادم:)

به پیتزا بعد امتحان که رسیدم،دیدم یک لبخند پهن تو صورتم نقش بسته.

باید بگم که بلی کلا برنامه ریزی قشنگه.

دلم هم دونات خواست:))))))

پاسخ :

منم خیلی دوستش دارم و لذت میبرم ازش:))

آره خودمم دقیقا یه لبخند اینجوری بودم *-*

همینطوره :)

دل منم:((🍩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان