این روزهای غمگین

این روز ها خوب نمی‌گذرن. خسته شدم. درمانده شدم. مادرم مریض شده و من نمی‌تونم مثل مادرم از پس همه کار ها بر بیام. از صبح تا شب میدوم سعیم رو میکنم اما مثل مادرم نمی‌شه.نفسش که می‌گیره دعا میکنم کاش نفس من بگیره اما مادرم خوب باشه. پدرم نگرانه، آبجی هام نگرانن. پدر بزرگم غصه می‌خوره.

من نمیتونم اندازه مادرم همه چیز رو خوب نگه دارم. نمیتونم بهشون بگم غصه نخورید. خودم از همه بیشتر ترسیدم. بیشتر جا زدم. من نمیتونم مثل او صبور باشم. ماکارانی های من مثل ماکارانی های مادرم خوشمزه نمی‌شن و وسط کارهای تلنبار شده یادم میره آفتابگردان ها رو اب بدم. وقتی سجاده ش رو پهن میکنه و بوی سجاده ‌ش میپیچه توی خونه، انگار همه چی توی خونه آرومه و غصه ای نداریم. اما وقتی که نتونه سجاده ش رو پهن کنه هیچ چیز توی خونه ما خوب نیست. از در و دیوار غصه میباره روی سرمون. 

من هیچ وقت صبور نبودم خداجون. التماست میکنم زودتر حالش خوب بشه. من نمیتونم با غصه منتظر بمونم. نمیتونم حال بد مادرمو ببینم و به خاطر ثنا گریه نکنم.

میشه دعا کنین حال مادرم زودتر خوب بشه؟ :) 

۱۰ نظر
سَمَر ‌‌
۰۱ مرداد ۲۰:۲۲

یه چیزی خونده بودم.. دقیق یادم نیست ولی میدونی، اصل مطلب همینه که موقع بیماری مامان ها زندگی انگار وایمیسه:_)

 

حتما، حتما:))

پاسخ :

دقیقا همینطوره
زندگی وایمیسه.. بدجورم وایمیسه

ممنونم ازت :) 
آرا مش
۰۱ مرداد ۲۲:۰۲

نور زندگانی تون درخشنده باشه و وجودتون به گرماش گرم☀

پاسخ :

خیلی خیلی مچکرم از دعای قشنگتون :) 
Fatemeh Karimi
۰۱ مرداد ۲۳:۰۹

ان‌شاءالله زودتر سلامتی‌شون رو بدست بیارن🍃💙

پاسخ :

مرسی فاطمه عزیز :) 
نهالِ کوچک🌱
۰۲ مرداد ۰۳:۲۹

خیلی سخته دیدن مریضی عزیزترینای آدم

ان‌شاءالله زود زود خوب بشن تا شما هم حالتون خوب بشه🤍🌿

 

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم ازتون 
macho picho
۰۲ مرداد ۰۴:۴۲

ان شاء الله زودتر خوب میشن و دوباره شور و نشاط به زندگی تون بر می گرده .

پاسخ :

خیلی مچکرم از دعای خوبتون 
دامنِ گلدار
۰۲ مرداد ۰۷:۱۷

حتما دعا میکنم و مطمئنم با وجود سختی‌ها امید همه بعد از مامان خودت هستی و میتونی از پسش بربیایی انشالا

پاسخ :

خیلی خیلی لطف میکنین
امیدوارم بتونم 
ممنون از شما :) 
نیوتون هیگز
۰۲ مرداد ۱۰:۰۳

تو قرار نیست ورژن جوون تر مامانت باشی

تو تویی...با تموم کمی ها و کاستی ها...تو باید خودت باشی و به شیوه ی خودت حل کنی مسائل رو...دلیل خوشمزگی ماکارونی های مامانت تجربه ای هست کن پشتش خوابیده ... تو یک شبه نمیتونی بهش برسی...پس تو باید نگرانی ها و غصه هاتو کنار بزاری و به همه انگیزه بدی...میتونی این کار رو با شاد بودنت انجام بدی با حس خوب داشتنت...مهم اینه که تو داری تلاشت رو می‌کنی که شرایط رو مدیریت کنی...مهم نیست که چقدر موفق بودی...این در درجه ی دوم قرار میگیره!

پس برو و تمام تلاشت رو بکن این مشکلات لنتی تموم میشن

پاسخ :

بله حرف های شما کاملا درسته.
خوشحال شدم از حرف هاتون  :) 

امیدوارم بتونم موفق بشم. 
خیلی مچکرم از شما 

یاس ارغوانی
۰۲ مرداد ۱۴:۲۰

عزیزم :))) ان شاءالله حالشون زود خوب میشه 😊🌺 از ته ته قلبم از خدا میخوام قبل از هر خواسته ای که دارم مادرت زود حالشون خوب بشه.

 

پاسخ :

کلی مرسیی نرگس مهربون :*
سما نویس
۰۲ مرداد ۲۲:۴۸

الهی که پست بدی خبر سلامتی شون باشه عزیزم...مامانت به وجودت افتخار میکنه..مطمئن باش.

پاسخ :

امیدوارم
کلی ممنوونم :) 
Nobody -
۱۷ مرداد ۱۲:۵۳

ایشالا که حالش خیلی زود خوب خوب می‌شه. 3> زیادی دیر پستو دیدم. الان حالش بهتره؟

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم دختر :) 

اره آره خداروشکر مامانم خوب شده حالا :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان