نیمه شب های روشن

ستاره قشنگم! 

میدانی؟ من چه آن پیرمرد تنهای دریای دور باشم چه یک دختر بچه ی شانزده ساله ناشیانه یادم نمی‌رود آدم ها را دوست داشته باشم. 

چند روزی که کاغذ های مربعی ام که بوی ماهی می‌دهند تمام شوند به جایش یک شب تابستان که باد خنکی میوزد تلافی شعر های نخوانده ام را در می‌آورم و برای جاشو های خسته شعر می‌خوانم.

دختر بچه ناشیانه، گیج هم که باشم باز هم تلافی روزهایی که برای آدم ها شعر نخوانده ام را در می‌آورم. مثل امشب یک کوله بار پر از شعر می‌گذارم روی دوشم و در هر خانه یک شعر می‌گذارم. ناشناس ها را بیشتر دوست دارم. من را که نمی‌شناسند واکنش های متفاوتی دارند. اما می‌دانم بعضی هایشان دلتنگ، عصبانی، منتظر و ناراحت اند. همراه شعر ها ارزو میکنم غمگین نباشند اما دلتنگی چاره ای ندارد.

اره خلاصه ستاره جانم تو هم یاد بگیر برای ستاره های آدم ها توی آسمان شعر بخوانی و بعد بخوابی.

+عنوان رو همینجوری دوست دارم :)  

۷ نظر
Fatemeh Karimi
۳۰ خرداد ۰۲:۱۱

دوستِ قشنگ و خوشدل هم نعمته 💛 زنده باشی با قلم زیبات :)

پاسخ :

معلومه که نعمتین:)))

ممنونم ازت فاطمه 
macho picho
۳۰ خرداد ۰۶:۳۳

سلام . متن قشنگی بود . فقط ای کاش به جای کلمه ریکشن ، از کلمه واکنش استفاده می کردی .

پاسخ :

سلام
خوش اومدین ^^

ممنونم. 

خوب شد که تذکر دادین آخه خیلی سعی میکنم کلمه انگلیسی استفاده نکنم. اینجا حواسم نبود :/
درستش کردم. بازم ممنون :) 
یاسمن مجیدی
۳۰ خرداد ۰۸:۵۳

چه توصیه ی خوبی برای ستاره ات داشتی

پاسخ :

مرسی مرسی :)) 
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۳۰ خرداد ۰۹:۴۲

فاطیما نمی‌دونم چرا؛ ولی پستات برام حس و حالی مثل آهنگ «یار روزای روشن» سارا نائینی داره. شنیدی‌ش؟ برای من آهنگ خاصیه. یادآور یه سری مسائل خاص‌تر. همین الان به ذهنم رسید و سریع رفتم پخشش کردم و دیدم خیلی به وبت می‌آد. دقیقاً همون‌قدر خیال‌انگیز.

پاسخ :

وای نرگس چقدر خوب بود =))))
مرسیی.
نشنیده بودمش، رفتم شنیدم اصن بغضم گرفت :((( چقدر قشنگ بود :((
و چقدر خوشحالم که میگی پست هام اینجوریه :)

Nαrgєѕ 🌱
۳۰ خرداد ۱۴:۰۴

خیلی قشنگ یه جوری پر از ارامش و یه حالت قشننگی که نمیدونم چطوری بگم ولی با خوندن متنات اون حس قشنگ میاد سراغم

قلمت مانا عزیزم💚🌱

پاسخ :

من اینقدر ذوق میکنم با تک تک کامنت هاتون که نگو :))))

خیلی مرسی ازت نرگس :) خوشحالم که دوستشون داری:*
آرا مش
۳۰ خرداد ۱۶:۰۲

قشنگ و پر از احساس🌹

پاسخ :

خیلی ممنونم :)) 
Nαrgєѕ 🌱
۳۰ خرداد ۲۱:۳۶

عزیزمیییی 3>

پاسخ :

:)💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان