I miss you so much

نامه ها موجودات عجیبی اند! 

آنقدر عجیب که مدتی ست بهشان متوسل شده ام. اقای عبدی پور راست می‌گفت که «نامه ها می‌توانند اکسیژن زندگی باشند.»

در ان فلان مجله از زبان گربه و سوسک و سبیل نامه مینویسم برای کیان، پسرک تنهای درونم. رفته ام اتاقک ابی ساحل و آن پیرمرد تپل مهربان شده ام که برای معشوقش توی پاریس نامه مینویسد. تا بهم میگویند برای فلان موضوع بنویس سریع برای نامه نوشتن دست به قلم میشوم.

نمی‌دانم کی و چطور نامه ها اکسیژن زندگی ام شدند.نامه های پشت عکس ها از دوست داشتنی ترین نامه هایم هستند. 

یکیشان برای سال های دوریست که شاید من نبوده ام. یکی برای رفیقش در سربازی پشت عکسی یادگاری، شعر نوشته و آدرس خانه اش را، در نهایت نوشته « میدانی که دوستت دارم * جان، فراموشم نکن و به من سر بزن» 

یک نامه دیگر هم دارم که با تمام وجود دوستش دارم. پشت یک قاب عکس رفیقش که قرار بود فرستنده نامه اول را فراموش نکند با خط خوشش نوشته «در فردای آرزوهایم چنان سکوتی میکنم سنگین تر از فریاد، دوستم داشته باش؛ شاید دیگر فردایی نباشد!»

فردا شده، سکوت کرده، نمی‌شونم صدایش را، فقط نمی‌دانم یادش مانده که دوستش داشتم و حالا بیشتر تر دوستش دارم و دلم برایش تنگِ تنگ است؟ :) 

۵ نظر
فآطم ..
۱۱ خرداد ۰۶:۴۹

من مشکوکم بهت 

تامام

پاسخ :

من سکوت میکنم :دی. 🤐

بعدش آن سو میام ملتفتت میکنم 
سین دال
۱۱ خرداد ۰۹:۰۹

واو

پاسخ :

:)))

فقط نفهمیدم چرا واو؟ :/

+9:09
قشنگ معلومه نرگس روم تاثیر گذاشته در این زمینه :دی
_ Narges _
۱۱ خرداد ۲۲:۰۱

جقدر دلم میخواد که یکروز در اوج دلتنگی بصورت شگفت انگیز و غیر قابل تصوری نامه ای دریافت کنم. یه اکسیژن دوباره به زندگیم :)))

 

 

پاسخ :

چقدر منم منتطر این نامه ام:))))
امیدوارم این نامه بهمون برسه =) 
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۱۲ خرداد ۰۰:۰۲

نامه... خیلی دوست دارم بنویسم و بگیرم. واقعی‌شو. حس می‌کنم اتفاق خوش‌مزه‌ایه.


+ می‌بینم بقیه هم به ساعت رند واکنش نشون می‌دن حس می‌کنم رسالتمو انجام دادم :))))

پاسخ :

خیلی خیلی جذابه و دوس داشتنیه :)))


+بله بله شما رسالت تونو کاملا انجام دادین😌
یاسمن
۱۲ خرداد ۱۳:۱۷

فاطیما. درسته که با وجود پیام رسان ها و تلفن های همراه دیگه نیازی به نامه نوشتن نیست،درسته که با تکنولوژی امروز میشه در کوتاه ترین زمان ممکن حرفت رو به طرف بزنی ولی هیچکدوم از این پیام های کوتاه نمی تونن جای خالی نامه ها رو پر کنن.

توی نامه نویسی آدم فرصت داره به کلمات فکر کنه و از جملات زیباتری استفاده کنه.فرصت داره احساسش رو بریزه توی کاغذ.همون مدت زمانی که طول می کشه تا نامه پست شه فرصتیه که آدم ها رو صبور کنه.

ما با ورود تکنولوژی تونستیم خیلی چیزها رو بهبود ببخشیم اما یه سری چیزها رو هم از دست دادیم...

پاسخ :

آره یاسمن دقیقا همینطوره
بعضی وقتا واقعا از دست تکنولوزی کلافه میشم. 
این حس های قشنگو از دست دادیم دیگه :(

کاش دوباره نامه نوشتن رواج پیدا می‌کرد.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان