ظهر بارونی اردیبهشت خندونه!

یه ظهر بارونی اردیبهشته

پشت پنجره نشستم

زل زدم به درخت روی حیاط و درخت های خیابون  

شکوفه های سفیدش ریخته

دلم برای شکوفه هاش حتما  تنگ می‌شه 

من عاشق اردیبهشتم 

اردیبهشت ها مقدسند 

رنگی ان، بهار توی قلبشون نفوذ کرده 

بارون باریده، و من واقعا حالم به خوشی حال گنجیشک های لای درخت های خیابونه 

امروز نمایشنامه ای از شکسپیر خوندم

در تمام مدت خوندنش توی خیال بودم 

من نمایشنامه نویس شده بودم 

پیانو زده بودم، رفته بودم اون دریای دور

من نامه های معشوق پیرمرد تنهای دریا رو به دستش رسونده بودم 

خواب دیدم  پیرمرد غم داره، دیدم نامه های شاملو و آیدا رو خونده و غمش گرفته 

او خونده و اکنون روی صندلی پایه چوبی اش که لق می‌زنه

داره غصه می‌خوره

امیدوارم یه روزی طعم اردیبعشق رو بچشه

وسط یه ظهر خنک اردیبهشت بوی خاک بارون خورده دیوونه م میکنه

به سرم زده نمایشنامه بنویسم 

اون مجله گفته محدودیت کلمه نداره 

بنویس 

ذوق دارم برای نوشتنش

افتادم به جون آرشیو های اردیبهشت وبلاگ ها

حتما صاحبان وبلاگ ها خاطرات شیرینی توی اردیبهشت چشیدن

حتما شیراز بودن، حتما عاشق شدن، حتما نامه نوشتن

حتما اردیبهشت رو زندگی کردن

اه دلم میخواد اردیبهشت کش بیاد با همه‌ی حال های خوبش

با همه ی بارون هاش، با همه ی موسیقی هاش 

دلم می‌خواد بادبادک کاغذی رنگی را دستم بگیرم

و تا دریا زیر بارون اردیبهشت با صدای اون اهنگ بدوم 

دلم میخواد برای همه ی گل ها و درخت های شکوفه دار و بی شکوفه شعر بگم 

من هنوز هم خوشحالم حتی اگه برنامه امتحانی پریده باشد وسط حال خوبم 

من هنوز وسط یه ظهر خنک اردیبهشتی قد یه پرنده شوق پریدن دارم... 

شونزدهمین اردیبهشتی که دارم زندگی میکنم خندونه، غش غش میخنده و منم خوشحالم 

 

+متن هیچ انسجامی داره، صرفا حال خوش الانم بود و حیفم اومد ثبت نشه. 

۱۰ نظر
_ Narges _
۱۱ ارديبهشت ۱۴:۴۹

خیلی هم قشنگ ودلنشین بود❤️❤️😊💚

پاسخ :

خیلییی ممنوون نرگس :))) 
Fatemeh Karimi
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۰۰

خوب کردی، خیلی قشنگ بود :))

پاسخ :

خیلی مرسی :) 
زری ...
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۵۴

من که از اردیبهشت فقط روز معلم شو دارم :")))

و سرماخودگی های یک نفر :"))

پاسخ :

اینا هم قشنگه آخه :) 
محسن رحمانی
۱۲ ارديبهشت ۲۲:۰۰

سلام

 

اردیبهشت فصل بهار نارنجه.

پاسخ :

سلام :)
بله بله، اگه شیراز هم باشی چه بهتر :)) 
یاسمن گلی:)
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۴۳

چه لطیف :)

هرجا پیانو باشه عشق موج میزنه  😍

(وی عاشق پیانو است و یک عدد پیانیست میباشد:دی ) 

پاسخ :

مرسی :)

بلههه*-----*

چه عااالی :))) منم عاشق پیانو ام ولی پیانیست نیستم :/
فآطم ..
۱۳ ارديبهشت ۲۱:۴۲

من نامه های معشوق پیرمرد تنهای دریا رو به دستش رسونده بودم 

 

خواب دیدم  پیرمرد غم دارد، دیدم نامه های شاملو و آیدا رو خونده و غمش گرفت

 چقدر این تیکش قشنگ بود ....

پاسخ :


خیلی ممنونم فاطمه :)
در اصل پیرمرد درونم ممنونه:)

اما غم انگیزه... خیلی غم انگیز
یاسمن مجیدی
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۰۳

این حاااال خوشت رو همبشه حفظ کن.حتی وقتی 26 ساله شدی و 36 و ...

پاسخ :

چشمم*-*

سعی میکنم این حااال خوشم رو حفظ کنم 

امیدوارم بتونمم:) 
چوی زینب دمدمی
۲۷ خرداد ۱۰:۲۲

چقدر قشنگ نوشته بودی...

حسودیم شد واقعا.. ‌

همه شون حس وحال خودم بودن...

چرا من نمیتونم بنویسمشون؟

اردیبهشت بهترین ماه ساله،واقعا رویاییه،انگار مال دنیای مانیست،انگار از سرزمین قصه ها اومده...

همیشه بهترین اتفاقا تو اون موقع از سال میفته،همیشه حال بهتری دارم اون روزا...

جادویین،ماهی که ماه بارون وگلهای تازه ورنگین کمون باشه ازش کمترم انتظار نمیره❤

مخصوصا اردیبهشت پارسال منTT

خوشحالم که متولد بهترین ماه سال هستم ومیون همین قشنگیا واتفاقای خوب به دنیا اومدم...

اصلا این متن باعث شد دلم بخواد خودمم برم یه چیزی درمورد اردیبهشت وهمه قشنگیاش بنویسم.هرچند نمیتونم ولی ممنون💚

با تک تک سلول هام درکش کردم..

پاسخ :

سلااام! حالت چطوره ؟
اول اینکه بگم با خوندن تک تک کامنت هات چقدر ذوق کردم :))))
دوم اینکه ببخشید دیر جوابتو میدم، درگیر بودم :)

و سوم اینکه من چقدر خوشحال میشم یکی آرشیوو میخونه*-*

لطف داری تو، تو هم میتونی بنویسی، اصلا سخت نگیر دختر :)) 

اره آره ،اردیبهشت رویایی اصن :))) 
ببین چه قشنگ توصیفش کردی، بعد بگو نمیتونم :/

خوش به حالت واقعا =)))) کاش منم اردیبهشتی بودم. منتها بهمنم :)) 

بنویس حتما D:

چوی زینب دمدمی
۲۹ خرداد ۲۳:۱۷

سلام^^

اشکالی نداره^^

ای بابا کاش میتونستم توصیف کنم که چرا نمیتونم ولی خب ...

یه حس هایی دارم واقعا شبیه نوشته های توعه ولی نمیتونم بنویسمشون.وقتی می نویسم اصلا شبیه اصلش نمیشن.اصلا.

هرچند نباید نا امید بشم ...چون اگه از نوشتن نا امید بشم یعنی از ادامه ی زندگی دست کشیدم!

 

واقعا اردیبهشتی بودنم یه افتخاره برام😂ولی شخصا عاشقققق متولدین اسفندم*-*

پاسخ :

سلام مجدد^^
:)

ای بابا :/

چقدر خوب و جالب که حسات شبیهه:)))
دقیقاااا نباید ناامید بشی. بین خودمون بمونه منم همچین از نوشته هام دل خوشی ندارم و فقط باید بنویسم هر چند زشت... 

بابا باکلاس :دی.
اسفندی ام نشدیم که ://
چوی زینب دمدمی
۳۰ خرداد ۱۴:۳۹

اگه دل خوشی نداری،من خریدارشونماااا=)بیا بده من😂😍

پاسخ :

شما متن های خودتون زیبا ترن :))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان