از خدا که پنهون نیست، از شما چه پنهون؟

من با دیدن شکوفه های کوچولوی درختِ روی حیاط که از وسط گلبرگ های سفید یه گلبرگ بنفش در اومده ذوق میکنم. با بوی خوبِ حیاط توی بهار، توی خیال هایی که دارم پرواز میکنم.

من یه دونه جوجه داشتم، که دیروز گربه اومد و بدجوری زخمیش کرد، براش گریه کردم و دلم نمیومد نگاهش کنم. خیلی تلاش کردیم زنده بمونه اما مُرد.

 امشب دوستم برام یه متنی نوشت و از خوندنش ذوق کردم.

من برای اومدن تابستون لحظه ها را میشمارم تا توی تابستون از اون قالی های کوچولو ببافم و با نامه ام برای یکی از آدم های مهربون زندگیم پست کنم.

به یه نفر قول دادم برای رسیدن به اون آرزو تلاشم رو بکنم؛ او گفت : تو دختر کوشایی هستی و شک ندارم بهش میرسی. امیدوارم باشم و بتونم.

فقط منم که میتونم هر روز صبح ساعت هفت آهنگ « دوست دارم زندگی رو» رو پلی کنم صداش رو بالا ببرم و ویس بدم توی گروه، دوستامو بیدار کنم و هر روز این کارو تکرار کنم :)

من میتونم عاشق دریا باشم در حالی که هیچ وقت ندیدمش. من واقعا باید همون پیرمرد تنهای دریا میبودم. حداقلش گلدون مهربون، شاید هم ستاره دریایی..!

من میتونم این موقع از شب وسط یه عالمه شکوفه ی درخت، بشینم و با نگاهی به تاریخ و کتابی آن سو تر یه آهنگ رو صد بار پلی کنم و بسی اراجیف ببافم.

به نظرتون هنوز مردم عادی ام ؟ :) 

۱۵ نظر
آیســ ــان
۲۴ فروردين ۰۱:۱۲

عادی نبودن خیلی قشنگ تره والا!

پیوندش میکنم چرا که این پست منه! =))  (غیر از بخش آهنگ ها فقط..)

پاسخ :

موافقم ایسان ^-^

خیلی مرسییی *-* چه خوبه که تو هم اینجورکی هستی :)) 
(اون بخشو قبول دارم مردم آزاریه و اصلا کار خوبی نیست :/) 

نهالِ کوچک🌱
۲۴ فروردين ۰۱:۲۰

× آره که عادی‌ای:))

عادی و غیرعادی رو کی تعریف میکنه اصن؟

× وای دلم خواست اون قالیایی که میبافی رو ببینم با چی بافته میشن؟

× چند وقته دلم میخواد صبحا زودتر بیدار بشم و هرکار میکنم نمیشه کاش منم یکی بود ۷ صبح بیدارم میکرد:)))

پاسخ :

:)

دقیقا همینطوره :)

من کرمانی هستم و خب قالی شهرمون معروفه. گلیم بیشتر البته. من از مامانم یاد گرفتم. چیز باحالیه و بافتنش حوصله میخواد. الان نتونستم تصویرش رو بزارم اما براتون میفرستم ببینید:)

مردم آزاری میکنم من:دی
لوکیشن بدید، دامبول دیمبل می‌فرستیم در خونه تون 😁
آریا فایل
۲۴ فروردين ۰۱:۲۶

سلام به ما هم سر بزن و دنبالم بکن و خبر بده دنبالت بکنم 

پاسخ :

:)) 
Fatemeh Karimi
۲۴ فروردين ۰۲:۳۳

چه شیرین و زیبا یکمی هم تلخ البته. گاهی همینطوری بنویس از روزانه هات. قشنگ مینویسی :)

پاسخ :

 مچکرم :)

متاسفانه وقتی اینطوری مینویسم از نوشتنم ناامید میشم وقتی میخونم میبینم چقدر زشت نوشتم :/

شما لطف دارین، خودتون قشنگ میخونید(:
زری ...
۲۴ فروردين ۰۶:۵۵

وای خدا... دوست دارم زندگی رو 😂😂😂

لامصب...😂

 

ان شالله شاد باشی =)))))

 

فقط لین که با وویس دادن تو گروه کسی بیدار نمیشه ، باید زنگ بزنی شااااید بیدار شن 😂😋😂 کسی که تو گروهه یعنی بیدار بوده...

پاسخ :

در مواردی هنوز بدتر :))


ممنون تو هم همینطور :)

نه دیگه،مرحله اول اینجوریه که آلارم دوستامو بیدار میکنه و گوشیو میگیرن دستشون حاضری میزنن و اگر توی سرشون صدای دامبول دیمبول راه نیوفته باز خوابشون میبره. این کار برای بیدار موندشون سر کلاسه :) خود آهنگ هم نمیفرستم، ویس میفرستم که پلی کنن، بعضی وقت ها هم توجه ها رو با ترس به ویس جلب میکنم :) 
از اونجایی که بعضیاشون خوابشون از قدرت صدای دوست دارم زندگی  رو هم بیشتره بعدش باید زنگ بزنیم. بله اینجوریاست:) 
زری ...
۲۴ فروردين ۰۷:۱۰

من وقتی خوابم بیاد حاضری میزنم و میخوابم 😂😂😂😂

دیگه گروه مروه چک نمیکنم😂😂😂

ولی کار خوبی میکنی ادامه بده 💪

پاسخ :

دمت گرم بابا 😂
ما رو به زور نگه میدارن نامردا:/
دوستای منم خوابشون میبره ها بعضی وقت ها ولی من سعیمو میکنم :دی
بیشتر جنبه مردم آزاری داره کارم البته :/

الان ساعت از هفت گذشته و توی گروه هیچ خبری نیست، برم به دوست ازاریم برسم =)) 
Cloudia Hirai
۲۴ فروردين ۰۹:۲۶

از آدمای نا عادی بیشتر خوشم میاد ! 

میدونی چرا؟! :")

چون خودمم یکیشونم  :")

خلاصه که منم میرم مثل آیسان پیوندش کنم....

With lots of LOVE

پاسخ :

چه خوووب:)))

دم و تو ایسان گرم *بازم ایموجی بغضه*

یه راستی دیگه : یادته یه ویدئو از خودت گذاشته بودی؟ البته لینکش، 
دیدمت! چقدر تسلط داشتی و باحال انگلیسی حرف میزدی ^-^
:) 💙
امیر +
۲۴ فروردين ۰۹:۵۹

قالی می‌بافین؟ احسنتم :)

پاسخ :

نه به طور جدی 😅
یه کوچولو بلدم :))

+کلی خوش اومدین به اینجا :))) 
سما نویس
۲۴ فروردين ۱۰:۰۳

عادی خیلی قشنگی.

پاسخ :

عادی قشنگ! :)

چه تعریف قشنگی :)

خیلی ممنوونم :)) 
محسن رحمانی
۲۴ فروردين ۱۰:۱۶

سلام 

طفلک جوجه گناه داشته حیفش :(

شکوفه و به بهار نشستن درختها و گیاهان خیلی جذاب و زیبا و دیدنیه .خیلی زیبا میشن درختها و گیاهان.

پاسخ :

سلااام:) رمضانتون مبارک :) 

:((((

خیلی خیلی زیاااد. من حیاطمون توی بهار رو خیلی دوست دارم =) 
یاسمن مجیدی
۲۴ فروردين ۱۴:۲۱

آ چه ناراحت شدم بابت جوجه. حیوونی

به خاطر همین خیال پردازی هاته که دوستت دارم فاطیما

پاسخ :

اینقدر غصه شو خوردم :(((

ممنوونم یاسمن مهربون و عزیز * کلی ایموجی بغض*
چقدر خوشحالم که باهات دوستم :)) به خودم افتخار میکنم که دوستی مثل تو دارم :)) 
سُــهـ ـا
۲۴ فروردين ۱۶:۱۷

بنظرت آدمی که احساس نداشته باشه عادیه؟

تو احساس و عشق و شوق وذوق داری چس عادی هستی:)

باید به کسی که هیچ اتفاق خوب و بدی تکونی بهش نمیده کملا غیر عادیه:)

پاسخ :

نه:/

بله بله اینم یه دیدگاه دیگه :))

مرسی نرگس :) 
نهالِ کوچک🌱
۲۵ فروردين ۰۴:۰۳

به‌به کرمان:)) وای چه عالی...ممنون میشم بفرستی♡♡

لوکیشنم جایی اطراف کاشانه فعلا:))) 

پاسخ :

بله:)))
اینجا کلیک کنید ببینید میاد تصویرش. واستون تصویر های بیشتری میفرستم، این رو اگه بتونید ببینید یه نمونه کوچولوشه:)

وااای کاشان *-*
خیلییی دوستش دارم. میدونید یکی از جذابیت های وبلاگ نویسی واسه من دوست بودن با آدم هایی از نقاط مختلف ایرانه :)))
بوشهر، مشهد، اصفهان، تهران، مازندران و حالا کاشان :) 
نهالِ کوچک🌱
۲۶ فروردين ۱۸:۲۹

وای چقدر قشنگ و دلبره!

با دار قالی بافته میشه این کوچولوها هم؟

من یه چیزایی از قالی‌بافی بلدم ولی نقشه‌خونی حرفه‌ایشو نه:)))

قدیم اینجا پسربچه‌ها هم خونه مردم قالی میبافتن

ایشالا که بعد کرونا بیاین😍😍

آره واقعا جذابه این قسمتش:))))

 

پاسخ :

آره این اون نمونه کوچولو و ساده بود. 
آخ عکس آپلود نمیشه اینجا براتون بزارم عکس های بیشتری😬

اره با دار کوچولو:)

چقدر خوب،منم نقشه خونی بلد نیستم اما مامانم بلده :)

ارههه کاشان هم قالی های معروفی داره، چه باحال که پسر بچه ها هم میبافن ^^

امیدوارم امیدوارم کرونا تموم شد یه سفر بیاییم کاشان :))

*-*
نهالِ کوچک🌱
۲۸ فروردين ۱۵:۳۷

اشکال نداره!

آخ دار کوچولو😍🌿

اوهوم!

ایشالا ایشالا ♡_♡

پاسخ :

*-*

امیدوارم زودتر اوضاع بهتر بشه واقعا.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان