گلدانی مهربان برای دوست داشتنت

چند روزی است فکر میکنم چطور میشد اگر یک گلدون سفالی با طرح دخترکی مهربون بودم! موهای بلوند کوتاهی داشتم. لپ هایم گل انداخته بود. همیشه لبخند بر لب هایم بود و از آن دور هم که نگاهم میکردی، میتوانستی بگویی : « ببین اون گلدون رو» بعد میگفت : « کدوم؟» میگفتی : « همون که چهرش خیلی مهربونه» و بعد به راحتی از بین همه ی گلدون های گلفروشی شناسایی میشدم.

جذاب تر از زندگی در یک گلفروشی رنگارنگ، انتخاب شدن برای هدیه دادن بود. یک روز یک نفر می‌آمد و برای آنکه یک نفر دیگر را دوست دارد میخریدت. میشدی بهانه ای برای ابراز دوست داشتن آدم های مهربان.

در نهایت یک دختری که همیشه توی دنیای خودش سیر می‌کند صاحبت میشد. وقتی هدیه ات دادند به آن دخترک از ته دلش برای گرفتنت ذوق می‌کرد و تو هم از حال خوشش ذوق میکردی.
همان دختر صبح ها که بیدار میشد بهت سلام می‌کرد، آبت میداد، می‌گذاشتت زیر نور خورشید و برایت شعر های فروغ و سهراب را میخواند. بعضی وقت ها که غمگین بودی برایت از آن موسیقی های حال خوب کن پلی می‌کرد. وقتی حالش خوب نبود باهات درد و دل می‌کرد.
همسایگی با یک کاکتوس رنگی در گلدون سفالی خوش رنگ و گلی که اسمش فردوس است و وقتی سرت را می‌چرخانی، رنگ گلدانش تو را یاد دریا می‌اندازد هم می‌شد از لذت های زندگی ات.
کاش بودم، اگر بودم خیلی خوب میشد، خیلی خیلی خوب.
حالا که آن گلدونِ دختر مهربان نیستم شاید صاحب آن بودن هم خوب باشد. همان کسی باشی که آن دخترک را بهت هدیه داده اند تا بگویند دوستت دارند. 

صبح ها که بیدار میشم و میبینم زیر نور آفتاب چطوری حالش خوشه و سبز شده یادم میمونه که ما هم دوباره سبز میشیم :) 
گلدون قشنگ و مهربون و کوچولو منن ایشون در کنار اون کاکتوس رنگی :) 
۱۴ نظر
زری ...
۱۷ فروردين ۱۳:۱۷

گلدون قشنگیه :")))

پاسخ :

خیلی ممنون :)
قابلتونو نداره ها :دی. 
محسن رحمانی
۱۷ فروردين ۱۳:۲۵

سلام 

چه گل و گلدون قشنگی.

قالب جدید مبارک.

حالا چرا گلدون باشید؟

پاسخ :

سلام :))

خیلی ممنون :)

عه قالب که جدید نیست :/ فقط هی هدرش تغییر پیدا میکنه

به دلایلی که در متن گفته شد دیگه:) 
محسن رحمانی
۱۷ فروردين ۱۳:۲۶

این ستاره را روشن کنید چیست؟

آیا شما پیانو می نوازید؟

پاسخ :

واسه دنبال کردنه :)

بله ما مینوازیم با اجازتون D:
یاسمن مجیدی
۱۷ فروردين ۱۳:۳۸

آخی این چه قشنگه 

پاسخ :

میبینی یاسمن 😍

از وقتی گفتی اسم کاکتوست اغوشه اینقدر فکر کردم واسه کاکتوس اسم بزارم ،چیز جالبی به ذهنم نرسید. میام از خودت میپرسم چی بزارمش :) 
زری ...
۱۷ فروردين ۱۸:۴۴

حالا که قابل نداره ادرس و کد پستی بدم ؟ :"))))

پاسخ :

بفرمایید :دی.
:))) 
فآطم ..
۱۷ فروردين ۲۲:۵۴

وی وی وی وی وی 

چقدر خوشگله :))))

 

پاسخ :

وی وی وی
ممنوونم :)))
راستی فاطمه
 حسادت به اینکه رفتی گیلان:دی *
نهالِ کوچک🌱
۱۸ فروردين ۰۲:۵۰

به‌به  به این حس خوب متن!:))))

گلدون مهربونتم خیلی زیباست

پاسخ :

خیلی خوشحالم که حسش خوب بوده :)

زیبا می‌بینید(:
گلاویژ ...
۱۹ فروردين ۰۵:۴۹

اینکه دستت سبزه یه موهبته:) دستای من سبز نیست اصلا.

پاسخ :

:)))
خیلی ممنونم :)

نمیدونید چقدر خوشحال شدم کامنتتونو دیدم :*
-Narges -
۱۹ فروردين ۲۰:۲۱

منم چدوقتیه فکر میکنم که کاش یه دختر توی دنیای قصه ها بودم. فارغ از دنیا آزاد رها توی دامانِ طبیعت اما حیف :)

پاسخ :

واقعا حیف :)

کلا من دوست دارم هر چی باشم به جز آدم :/ خنده دار به نظر میرسه نه؟
اگر هم آدم باشم دوست دارم یه آدم گمنام و پیر باشم توی دنیای خودم :) 
Cloudia Hirai
۲۰ فروردين ۰۱:۴۱

من آرزوی داشتن یه گلدون با یه گیاه سالم به دلم مونده.... :")

چه قالب خوشگل و ساده ای *--*

 

پاسخ :

چرااا؟:(((

اوه مرسی! مچکرم *-*
-Narges -
۲۰ فروردين ۱۵:۳۴

نه خنده دار نیست اصلا خنده دار نیست:) ولی ما امدیم اینجا باشیم و بجنگیمتا راحت توی بهشت به طرز دلخاه زندگی کنیم

پاسخ :

قطعااا^-^
Cloudia Hirai
۲۰ فروردين ۱۵:۵۹

هوای اهواز برای نگهداشتن گلدون اصلا خوب نیست...

پاسخ :

چه بد:(
نمیدونستم مردم اهواز نمیتونن گلدون داشته باشن :(
اما به جاش چیز های جذاب تری دارین دیگه ؛) 
Cloudia Hirai
۲۴ فروردين ۰۹:۱۳

آره خب ^^

خیلی چیزا !!!

میدونی میتونن گلدون داشته باشن ولی باید مثل جونشون ازش مراقبت کنن !XD

پاسخ :

یه دونه کارون دارن به جای همه این چیز ها که خیلی خوبه=)) 

اره دیگه حتما سخته، ولی تو تلاشتو بکن D:

راستی هیرای واست کامنت داده بودم جواب داده بودی، کلییی ذوق کردم *-*
مرسی! *ایموجی بغضه*
چوی زینب دمدمی
۲۷ خرداد ۲۳:۲۸


خیلی قشنگ بود خیلی*_*
اجازه میدید قابش کنم برای همیشه بزنمش به دیوارِ کنجِ قلبم؟
نه مثل اینکه واقعا وبلاگ رویاهامو پیدا کردم!
فقط کاش اون گلدونو یکی به من هدیه میداد...💘

پاسخ :

قربانت *-*

بابا من خیلی ذوق میکنم تو اینجوری میگی :)))
مرسی ازت :))))

کاش میتونستم یه دونه از اینا بهت هدیه بدم:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان