خیال بهار

چندیست رنگ مداد هایم 

روزهای تقویم را خط می‌زنند

برای بوییدن بقچه بهاری مادربزرگ
من سرشار از بارانم
چکمه هایم را در کلبه های پشت آبادی جا گذاشته ام
لبخندهایم را درون صندوقچه چوبی ات نهاده ام
چشم هایم را به در دوخته ام
دلتنگی را درون تنگ ماهی قرمزم گذاشته ام
ایستگاه قطار دل من خاک گرفته
روزهاست مسافری ندارد
روزنامه فروش را یادت هست؟
روزنامه هایش منتظر دویدن و باز کردن در برایت هستند
محال است شهر را به حال خودش رها کنی
دخترک بادبادکش را در حوالی آبی آسمان
برایت تکان می‌دهد
روزهای میانه
اسفند است
و دلم بدجوری خیال
بهار به سرش زده
گل ها می‌خندند
مادرم می‌خندد
اقاقی های دلم، پرنده های قلبم و جای خالی تو امیدشان را به بهار بسته اند
باور کن! 

🌱

پ. ن:خیلی تلاش کردم برای آپلود عکس اما نشد یا مشکل از بیان مهربون ماست یا خودم، بازم سعیمو میکنم. 

پ. ن2: نمیدونم چی میشه اسمشو گذاشت. صرفا جهت خیال بهار シ︎

 

۵ نظر
احسان ‍‍
۱۴ اسفند ۲۳:۵۵

مشکل متاسفانه از بیانه. این روزا حالش خوب نیست. :(

پاسخ :

متاسفانه :(
امیدوارم زودتر خوب بشه :)
به اینجا خوش اومدید ^_^

یک اسم
۱۵ اسفند ۰۰:۰۴

عالی مثل همیشه

پاسخ :

خیلی ممنونم مثل همیشه :))) 
احسان ‍‍
۱۵ اسفند ۰۰:۰۹

خیلی ممنونم :)

از بلایی که سر بلاگفا اومد می‌ترسم.

از اینکه مثل میهن بلاگ سرور‌هاشون رو برای همیشه خاموش کنند.

پاسخ :

:))

امیدوارم اون اتفاق برای بیان نیوفته :(
یکی از دوستان میگفت دیده ما داریم باهاش حال میکنیم خودشو میگیره :)) 
🍃. Narges
۱۵ اسفند ۱۵:۴۴

خودت نوشتی؟ واقعا خیلی خوب بود 😊💚

شعر نازی بود .

 

نه مشکل بیانه. چیزی نیست درست میشه. ما وبلاگی ها باید تحمل داشته باشیم.

پاسخ :

آره :) خیلی مچکرم:)) 

اره متاسفانه :( بله باید تحمل داشته باشیم. 
🍃. Narges
۱۵ اسفند ۱۵:۵۲

 ارور همیشه هست ماکه بلاگفا بودیم فضای آپلودو آمارگیر نداشت بنابراین ایناج اگه این مشکل پیش اومد تحملمون زیاده:دی

پاسخ :

بله بله :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمی‌تونم بگم دقیقا کی هستم‌. هنوز نفهمیدم. اما می‌دونم دلم می‌خواد یه ستاره واقعی یا کرم‌شب‌تابِ کوچولو باشم. از قصه‌ها، درناها و آسمون خوشم میاد. این‌جا از زندگی، ادبیات و غم می‌نویسم.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان